5 Mart 2010 Cuma

VELVET PAPER ROSES

Velvet kağıtları ile yaptığım gülleri küçük kutunun üzerinde değerlendirdim. Kutu fıstık yeşili boyandı ,üzerine inci beyazı ile dokular yapıldı , sprey vernik uygulandı. Gül yapımı : Gülün taç yaprakları bir kaç boyda kesilir, akrilik boya ile boyanır,orta ısıda ütü ile şekil verilir ve gül formunda yapıştırılır.Yesil yapraklar,yaprak şeklinde kesilir ,boyanır ütü ile ısı uygulamasından hemen sonra kalıba sıkıca bastırılıp sekillendirilir, istenilen formda kullanıma hazırdır. VELVET PAPER 'IN en güzel yanı vernikleme gerekmez rahatlıkla yıkanır ve boyaları akmaz. Ben başka şekillerde de kullanıyorum,umarım beğenirsiniz.

13 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK ZARİF ELLERİNE SAĞLIK

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Çok zevkli ve güzel çalışma olmuş, bayılıyorum böyle el sanatlarına, emeğinize sağlık, sevgiler.

mamila dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım, çok teşekkürler sevgiler.

Banuca dedi ki...

Gül apayrı bir güzel, kutuyu daha şık gösteren de o, ellerine sağlık.

Bucanni dedi ki...

Mamilacığım kutu çok zarif olmuş,üzeride ki gül ise harika . Özelllilke velvet paper bilgisi için çok teşekkürler. Aklımın bi köşesinde bulunsun :) Çok öpüyorum. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

mamilacım çoook sevgiler öpüyorum :)
asis

mamila dedi ki...

Banuca teşekkürler,sevgiler

mamila dedi ki...

Bucancım teşekkürler canım her zaman bilgilendirmeye hazırım, sevgiler

mamila dedi ki...

Asicimmm sanada kooocaman sevgiler.

rabia dedi ki...

Isvicreden selamlar Mamilacim kocaman öpüyorum , hediyeni aldim cok sevdim tesekkür ederim ..Duvarimda yerini aldi bile baktikca seni hatirlayacagim..
Bu arada kadinlar günün kutlu olsun selamlar...seiden schal

mamila dedi ki...

Rabicım bende teşekkür ediyorum,ama senin aramızda olmanı diliyorum. İnşallah bir gün tanışma fırsatımız olur,çok sevgiler.

laleninbahcesi dedi ki...

Sevgili Mamilla, gelince tüm yaptığınız güzel eserlere baktım... yetenek tabiki çok önemli ama bunun yanında çok üstün bir zevke de sahipsiniz.
Duyurusunu yaptığınız sergi bir günle sınırlımıydı?

Sevgilerimle...

Gulsen dedi ki...

velvet kağıdını merak ettim doğrusu