2 Şubat 2010 Salı

ARTWORKS 2010 PLASTİK SANATLAR SERGİSİ



* ARTWORKS 2010 PLASTİK SANATLAR SERGİSİ * ABRA SANAT GALERISIORGANİZASYONU ,sergimizin açılışına tüm sanatseverleri davet ediyoruz.Tüm dostlar birarada bulusalım,Yolumuza sanatlaDevam Edelim.Sevgiyle ve dostlukla....Açılış Kokteylinde sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız. AÇILIŞ KOKTEYL'İ O6 ŞUBAT C.TESİ 17.00 – 19.00arasındadır. SERGİ ONLİNE OLARAK http://www.artzade.com/ ÜZERİNDEN İZLENİLEBİLİR Sergi (06 Şubat 2010– 26 Şubat 2010) tarihleri arasında Pazar Günü Hariç hergün saat 10.00dan 18.00'e kadar Sanat severlerin ziyaretine açıktır. Adres: Basın Müzesi-divanyolu Cad. No:84
Çemberlitaş/İstanbul (Sultan Ahmet) Tel.212 513 84 58mail:abrasanat@gmail.com





BU SERGİDE BENDE YER ALIYORUM.


not--- ARZU EDEN ARKADAŞLARIM BU SERGİ DUYURUSUNU SAYFALARINDA YAYINLAYABİLİRLER ,SERGİYE BEKLERİM SEVGİLER


6 yorum:

NAZLICA dedi ki...

Tebrik ederim Mamilacığım. Başarılı ve sanat dolu bir sergi olsun. Sevgiyle

renklicehobiler dedi ki...

Bende sanat kokan kocaman bir sevgi buketi gönderiyorum açılışınıza. Sanatınız solmasın çalışmalarınız daim olsun...sevgiler...

Asis dedi ki...

Mamilacım boool başarılar ,çıkarsın çıkarsın sen alnının akıyla arkadaşım.Sevgilerrr.

NuR dedi ki...

Şimdiden kutluyorum. Başarılar diliyorum. Emeklerin karşılığını,gururla alma zamanı:)
Sevgiyle kal

Bucanni dedi ki...

Mamilacığım canım benim seviyorum seni :)online izlemeye çalıştım ama İzleyemedim sergiyi :( henüz hazır değil galiba. Çok öptüm.

Hülya YILMAZ dedi ki...

Çalışmalar için tebrik ediyorum ve başarılı bir sergi geçirmenizi diliyorum.
Alttaki tablonuzu çok beğendim. Ellerinize sağlık.