10 Ocak 2009 Cumartesi

3D DECOUPAGE


Çalışmalarımı ve kursları artık kendi atölyemde yapmaktayım.Artmamila hoby home' da 3D decoupage tekniği ile yapılan bir çalışma.Sevgili Coya hanım'ın çalışması,alt zeminde doku çalışması yaptık.Çiçek yapımları ve yapraklar tek tek kesilip,elde biraz şekillendirilip katlar oluşturarak kompozisyonu tamamladık. Coya hanım'ın ilk çalışması, çok nazik davranarak imzayı benim atmamı istedi, ben ikimizin de ismini yazdım. Sevgili Coya çok güzel oldu ellerimize sağlık.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Mamiciğim,
ben bu çalışmaya bayılıyorum ya çok güzel olmuş ellerinize sağlık,

Adsız dedi ki...

Mamilacım çok güzel bir çalışma ellerinize sağlık,iyi pazarlar..sevgiler
asis

NuR dedi ki...

Çok hoş, ben çok sevdim bu tekniği. Ellerinize sağlık
Sevgiyle kal

Asis dedi ki...

mamilacımmmm yaa geldim askerlik başladı yine :)resim yapmak istiyorum ama bu aralar yine çok yorgun geliyorum geç oluyor işte böylee ;) ama fırsat buldukça yeni resimlerimi yapacağım canım..sevgiler sana alplerden ;)

Adsız dedi ki...

Blogunuzun hayranıyım.Hanım hanım

gün isigi2 dedi ki...

iyi aksamlar güzel bir hafta sonu dileklerimle . calismaniz harika güzel olmus emegi gecenlerin eline saglik:)

Adsız dedi ki...

canım tesekkürler ederiz
Tombilim haftasonu olmasına ragmen fazla buldugu ödevleriyle boguşmakta şu an !!! :(
çok neşeli bir haftasonu dileriz ailece.. :) sevgilerle

gönül dedi ki...

mamicim,
hanım hanım bir hayranımız oldu vatana millete hayırlı olsun,Allah eksikliğini göstermesin,bloglar aleminde bir 3. ümüzü bulmuş hayran olmuş canım benim ya!!!!
birde adını yazsa idi adıyla teşekkür ederdik:)))

Adsız dedi ki...

cnm günaydınlar
Tombilim bugün okula serbest kıyafetle gittigi icin çok memnundu.. tokalarla süsledik saçını :)
sevgiler bizden

www.benimblog.com/lal

akçahan dedi ki...

Gerçekten de ellerinize sağlık Sevgili Mamila.. Büyüyünce (!) ben de yapacağım inşallah.
-Dilerim sağlıkla,çocukların büyüyüp, çalışmanın daha az yoğun olduğu- kendi hobilerime zaman ayırabileceğim günleri görürüm.

NuR dedi ki...

İyi pazarlar diledim gidiyorummm
Sevgiyle kal

Asis dedi ki...

mamilacımmmm sevgiler sana ;))iyi pazarlar canım.

Adsız dedi ki...

Selam değerli ve sanat sever arkadaşım.Başarılı çalışmalarının devamını diler ve açacağın sergiye gelmek isterim.Başarılar ve Sevgiler.